Ankamall Strarbucks Kahve Etkinliği

Süpriz Ankamall Strarbucks Kahve Etkinliği

19:00

Herkese Merhaba,
Geçtiğimiz Cumartesi günü Ankamall'da katıldığımız The Body Shop etkinliğinde bizleri süpriz bir şekilde Starbucks kahve etkinliği düzenledi.


Sevgili Starbucks çalışanı Hande bizlerle o kadar güzel ilgiliydi ki The Body Shop etkinliğinden çıktığımız yorgunluğumuzu üzerimizden atmamızı sağladı.


Güleryüzlü Hande bizlere Starbucks'ın tarihçesini,sosyal sorumluluk etkinliklerini ve kahve hakkında çok güzel bilgiler verdi.. Starbucks adını Moby Dick'teki Starbuck adlı bir karakterden aldığını ve ambleminin deniz kızı simgesi olduğunu anlatan Hande ,Nisan ayı için satışa çıkardıkları ve geliri  Tohum Otizm Vakfı'na bağışlanan kahveyi tanıttığında inanın çok mutlu oldum.

Ve tabiki hemen kaptım bir tane.Sizde bulunduğunuz şehirdeki Starbucks'lara uğrayarak hem kahveye sahip olur,hemde Otizm vakfına ufak bir katkı sağlamış olursunuz.


Bizlere bol bol kahve ve pasta ikram eden Starbucks aynı zamanda harika bir ipucu verdi.

Kahvenin yanında yediğiniz pastanın uyumlu olup olmadığını anlamaya dair hep beraber test yaptık.:)
Her birimiz pastadan bir lokma ağzımıza alıp çiğneyip ama yutmadan birer yudum kahve aldık.Eğer kahvenin tadı damağınızdaysa yediğiniz pasta kahveyle uyumlu demekmiş eğer kahve tadı yok ise uyumsuzmuş :) Çok güzel bir bilgi oldu benim için.

Benim severek yediğim Bella Vista uyumlu çıktı :) Güleryüzlü ekibi,sıcak sohbeti ve güzel ikramlarıyla bizleri ağırlayan Ankamall Starbucks'a çok ama çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle..









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook