clinique

Clinique All About Eyes Reduces Circles Puffs Göz Kremi

08:00

Herkese Merhaba ,

Bugünkü konuğumuz Clinique'in göz kremi


Yanlış hatırlamıyorsam yılbaşında aldığım bir setten çıkan bu göz kreminin vaad ettikleri nelermiş bir göz atalım.Gözdeki şişkinlikleri, mor halkaları ve hafif çizgileri yok ettiğini sunuyor.

Yoğun bir kıvama sahip olan bu göz kremin botanik özlere sahip olmasından mı kaynaklanıyor onu pek bilemedim.

Gelelim en can alıcı kısmına.Ben göz altlarım için 3 çeşit krem kullanıyorum.Gece / gündüz ve süreceğim göz altına bağlı ekstra nemlendirmeye yönelik  makyaj için.Bu kremin göz makyajınızın daha kalıcı olmasını sağlar vaadiyle makyaj öncesi kullandım.

Yani inanın kaç defa denedim ama cıks olmamış yapamışlar üzgünüm.O kadar ağır yapısı var ki yapış yapış oluyor.

İyi ki deneme boyu vermişler dediğim bir ürün daha eklendi.Göz altımda morluk olmadığı için onunla ilgili bir yorum malesef yapamayacağım.

Bu ürünü kullanıp seven var mı acaba ?

Sevgilerimle...








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook