göz kremi

HelixD Ageless Eye Serum

08:00

Herkese Merhaba,

Bugünkü konuğumuz Helix-D göz serumu.


Aslında yazı planımda üst üste göz kremi yazmak yoktu ama göz kremleriyle ilgili sorular gelince bu yazıyı öne aldım.


HelixD serumunu içerik olarak Sevgili MakyajBloğum'un  linkinden bulabilirsiniz.Gerçekten çok güzel bir yazı yazmış.Hatta kendisinin izniyle de  ben bu göz serumunun ilk halinin yani dna sarmalı halini çeken fotoğrafını bulamadığım için onun yazısındaki fotoğrafı koydum.Evet itiraf ediyorum bu göz kremini bu görüntü için aldım :)

Yapısı oldukça yoğun bir jel.Tek bir pompayla iki göz altınıza sürmeniz yeterli oluyor.Sürdüğünüz zaman yapış yapış bir durumla karşılaşıyorsunuz.

Kırışıklık adına gerçekten çok krem denedim ama gözüm kapalı bir tek bu kremde çizgilerin azaldığını ve hatta bazılarınız yok olduğunu gördüm !

Bir tek bu bile alınmasına yeterli bir sebep benim için. Elimdeki Darphin Stimulskin Plus göz kremi bittikten sonra tekrar dönüp dolaşıp alacağım göz kremidir kendisi.Eğer kırışıklık konusunda sıkıntınız var ise verdiğiniz paraya değer bir ürün.

Sevgilerimle...

(Sevgili MakyajBlogum'a teşekkür ederim daha ayrıntılı bilgi için sayfasını ziyaret edebilirsiniz )



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook