allık

Hourglass Ambient Lighting Blush - Diffused Heat ( Allık )

09:00

Herkese Merhaba;


Bugünkü konuğumuz Sevgili Görkem sayesinde tanıdığım Hourglass markasının Ambient Allık serisinin Diffused Heat ile karşınızdayım.



Hourglass  2014 Ambient Lighting Allık serisin 6 renkten birini seçmek için gerçekten zorlanıyorsunuz.Uzun bir gelgitlerden sonra Diffused Heat'da karar kılmıştım.


Aslında bu allıklar Ambient pudrayla birlikte kullanılmak için  özel dizayn edilmişler.
Geleneksel allıklardan farklı olup yüzde ışıltı ve derinlik katmayı vaad ediyor bizlere..


Çok hafif ve yumuşacık bir yapıya sahip olmasından dolayı ilk başta kafamda bir sürü sorular oluştu.
Benim her zaman makyaj ürünlerinde bir kalıcılık takıntım vardır.Bu allığı sürdüğüm zaman bu kadar yumuşak toz yapısından dolayı çok fazla ümidim yoktu.Ama gerçekten beni şaşırttı.Demek ki neymiş efendim  öle hemen önyargılı düşünmemek gerekiyormuş. :) Evet yaklaşık 5-6 saat kaldı kendileri .Ve renk olarak yüzümde çok doğal hafif bir pembelik oluştu.Kısacası sevdim kendilerini.Ama genede benim için asla Tarte ve şu aralar Chanel allığım yerini oynatabilecek kadar vazgeçilmez bir ürün olamadı.Hevesimi aldım ve kurtuldum o kadar :)

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook