Kiehl's Facial Fuel Energizing Scrub For Men.Kiehl's yüz peelingi

Kiehl's Facial Fuel Energizing Scrub For Men / Erkekler için Yüz Peelingi (Siyah Noktalar için Çözüm )

00:43

Herkese Merhaba :)

Bugünkü konuğumuz evet evet yanlış okumadınız Kiehl's in erkeklere özel çıkardığı peeling.Ama öncelikle benimle çok ilgilenen ve bana bu ürünü tavsiye eden Tuğçe Hanım'a buradan teşekkür etmek istiyorum.




Neslihan erkekler için olan ürünü sen niye kullandın/kullanıyorsun dediğinizi duyar gibiyim.Ama birazdan açıklayacağım.Öncelikle ürün hakkında biraz bilgi vermem gerekirse kayısı çekirdeklerinden elde edilen küçük partiküller  içeren bu peeling Kafein , Mentol ve E vitamini ile de yüze bir canlılık katıyor.




Enerji veren etkin cilt arındırıcımız yüzdeki ölü hücreleri ve diğer kirleri temizler. Kayısı Çekirdeklerinden elde edilen, arındırıcı küçük partiküller içeren bu çok etkili arındırıcımız, ciltteki problemli görüntüyü azaltıp sert kılları yumuşatarak daha yakın ve konforlu bir traşı, aynı zamanda kıl dönmelerini ve traşa bağlı diğer tahrişleri en aza indirerek başarır. Kıl dönmelerini ve traşa bağlı diğer tahrişleri en aza indirir. Kafein, Mentol ve E Vitamini ile ''Enerji veren yüz arındırıcımız'' yüzü yeniden enerjisine ve tazeliğine kavuşturmaya yardımcı olur.

Bu ürünü haftada 2 kez ıslak yüzümüze yukarı ve dışarı doğru nazik dairesel hareketlerle masaj yaparak gibi uyguluyoruz.


İçindeki hafif mentol kokusu sizi asla rahatsız etmiyor.Ve ben genelde içinde partikül olan peeling kullanmama rağmen bu ürünün yapısı çok sevdim.Asla zedeleyerek temizleme olayına sahip değil.Gelelim can alıcı noktaya ben ürünü özellikle siyah nokta ve gözenekler için aldım.Ve haftada 2 kez Clarisonic ile uyguladım.

Sonuç:Kesinlikle gözle görülür sonuç aldım sanırım hayatımın siyah nokta için olan ürünü bulmuş durumdayım.

Ankara'lılar için sevindirici haber 1 Haziran 2014 Günü Armada'da Kiehl's Mağazası açılıyor.

Eğer online olarak ürünleri tanımak ve  telefonla sipariş vermek isterseniz Kiehl's in sayfasına göz atabilirsiniz tık tık..


Sevgilerimle...









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook