tarte

Tarte Gorgeous Getaways Palette / Tarte Paleti

00:58

Herkese Merhaba;
Haftanın ilk gününde sizlere en çok sevdiğim markanın paletini tanıtarak başlamak istedim.Tarte aşkımı sanırım duyan bilmeyen kalmadı.


Öncelikle bu palet hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum.Yanlış hatırlamıyorsam yılbaşına özel çıkarttığı bu palet asıl değeri 433 $ iken 48 $ dolar gibi bir avantajlı rakamdan sattılar.16 çeşit far ,  4 adet meşhur amazon killi allıklar (kalp kalp kalp :) , 3 adet marajuca lipgloss ve portatif taşıyabilmek adına cüzdan.Karton ve ağır bir palet olması sanırım tek dezavantajı diyebilirim.

Tarte'nin allıkları benim her zaman favorim olmuştur.Hatta daha önce yazdığım yazıyı okumak isterseniz tık tık..


Farların yüksek pigmentasyona sahip olması gerçekten  çok güzel.Ama benim göz kapağım yağlı olduğu için bazsız 4-5 saat kalabildiler.Genede renkleri herşeye değer.Mat ve ışıltılı karışık olmaları da ayrı bir avantaj.Tozutma olayımız malesef mevcut.

(Resim daha net gözükmesi açısından Prettymaking.com'dan alınmıştır )


Parmağımdaki sıralamaya göre gidersek farların sırasıyla adı Central Park,Big Ben,Grand Canyon ve Taj Mahal  Allık ise Savvy 
 Bu sette tam rengini yansıtamamış olsamda şampanya renginde olan Taj Mahal ve çok güzel bir yeşil tonu olan  Central Park benim favorilerim. Savvy  doğal tonlarda pembe-kahve karışımı hafif ışıltı verken bir allık.

(Resim daha net gözükmesi açısından Prettymaking.com'dan alınmıştır )

Farlar Belgian Chocolate ,Pasific Sunset,Great Sphynx ve Santorini Bikini 
Allık Spontaneous.
Farların ve allık tamamı benim favorim sanırım biterse en önce bu kısım biter diye düşünüyorum.Allık parlak pembe durmasına bakmayın yüzde daha güzel duruyor.

(Resim daha net gözükmesi açısından Prettymaking.com'dan alınmıştır )

Farlar Bordeaux, Rock Mountains,Buckingham Palace ve Serengenti Sand ve Allık Ambitious.
Bordeaux  bana göre en güzel mor farlarımdan biri oldu. Ambitious çok şeker bir pembe tonu.

(Resim daha net gözükmesi açısından Prettymaking.com'dan alınmıştır )

Farlar Midnight in Paris ( harika bir gri-lacivert karışımı) Space Needle , EiffleTower ve Gold Toast ( parlak altın sarısı )
Allık Lighthearted pasparlak ve koyu bir pembe allık.

İstediğin paleti yerleştir ve çantana at .Üstelik şık bir ayanaya sahip bir cüzdan modeli.




Gloss sevmeyen biri olarak sizlere sadece görmeniz için swatchladım.

Sırasıyla New York Minute (ışıltılı açık lila tonu) When in Roma (ışıltılı şeftali-pembe tonu ) ve Czech Me Out (ışıltılı şeftali-nude tonu)

Gerçekten çok severek kullandığım bir palet.Ve her zaman söylediğim gibi Türkiye'ye gelmesini çok istediğim bir marka Tarte.

Palet hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum.

Sevgilerimle....

























Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook