Süpriz 1 :)

22:18


Sevgili Takipçilerim;

Hayatımda en güzel yaptığım işlerden biride sanırım blog açmak oldu.O kadar güzel dostluklar edindim ki...Ben kendi deneyimlerimi paylaşırken ,sizlerde benimle bilgilerinizi paylaştınız.Ve ben düşündüm taşındım çeklişlerin dışında neler neler yapabilirim dedim.Ve kafamda çok güzel projeler oluştu.Bunlarda ilkini sizlerle paylaşmaya karar verdim.Öncelikle belirtmek isterim ki bloguma yorum yapan ve gerçekten takipçim olan insanların ilk etapta bu projede yer alıcak. Çünkü biz bloggerların emeğine karşılık en güzel  verebilceğiniz hediye yorumdur.
Gelelim ilk projemiz neymiş :) Herkesin cilt tipi, şekli,yapısı farklıdır.Ben ancak sizlere kendi cildime kullandığım ürünleri yorumlayabilirim.Düşündüm ki ben cilt ürünü/makyaj gibi  ürünler vereyim  kullansın ve o kişi benim için yorumlasın.Böylelikle farklı ciltlerde de hangi ürünün nasıl olduğunu öğrenmiş oluruz hemde o kişi ürüne sahip olmuş olur.Böylelikle reklam barındırmayan gerçek yorumlarda ortaya çıkmış olur.Ben şimdiden çok heycanlandım bile :) 

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook