cc krem

MAC Prep+Prime CC Cream Spf 30

08:00

Herkese Merhaba ;
Bugünkü konuğumuz MAC Prep Prime  30 Koruma Faktörlü CC Kremi


Bilmeyenler için kısacık CC krem hakkında bilgi vermek istiyorum.CC yani Colour Correcting renk eşitliği/ düzgünleştirici anlamına geliyor.BB kremlerden ne farkı var derseniz daha ince yapıda olması ve  özellikle daha fazla renk eşitlemeye sağlaması demek.Eğer cildiniz yağlı veya karma ise CC krem tercih etmelisiniz.


Erborain'ın BB kreminini çok severek kullandığım için CC kremini almıştım.Ama malesef bende sivilcelenme sorunu yaptı üstelik renk olarakta biraz koyuluk verdi.Şükür ki severek kullanan bir arkadaşıma hediye ettim.Durum böyle olunca aklımda 2 tane CC krem olan ben diğerini bulamadığım için MAC CC aldım. SPF 30 faktörlü olmasının  almamdaki etkisi büyük.Malum güneşli havalar yaklaşmaya başladı.


Kullandığım sürece hiç sivilce yapmaması beni çok ama çok sevidnirdi.Renk eşitlemesi konusunda yukarıdaki fotoğraftada gördüğünüz gibi gerçekten başarılı.Ve çok doğal bir görünüm verdi.Bazı cc kremler gibi parıl parıl parlamıyorsunuz.Kapatıcılık seviyesi orta derecede ki benim yüzümde sadece hafif kızarıklık sorunu var ve bunu gayet iyi dengeledi.Ben çok severek kullanıyorum.Bu bittikten sonra aklımda kesinlikle DD krem var .Sanırım bütün alfabeyle donatıcaklar bu krem olayını :)

ps: Bendeki renk adjust'tır

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook