blog çekilişi

The Balm Blog Çekiliş Sonucu

21:02

Herkese Merhaba;

Evet hepinizin sabırsızlıkla sonucu beklediğiniz biliyorum.Bende çok heycanlıyım Çekilişi açıklamadan önce malesef  herkesin G+ ve Gfc+ yı karıştırdığını fark ettim.Bu seferlik hepsini saydım ama bundan sonraki çekilişlerde lütfen herkesin daha dikkatli olmasını diliyorum. Bloğumun sağ taraftaki  kırmızı şablondaki yeri tıklarsanız bloğu takibe almış olucaksınız.Şimdiden çok teşekkürler :)


Gelelim çekiliş sonucuna.Geçerli 225 katılımdan  Sevgili Betül Özcan şanslı kişi oldu.Kendisini tebrik ediyorum en kısa zamanda iletişim bilgilerini bekliyorum.Kazanamadım diye üzülmüyorsunuz bunu yayınladıktan sonra yeni çekilişimi hemen başlatmış olacağım.


Malesef Betül Özcan'a ulaşamadığım için yedek listeden Diyar Gök'e hediyelerini ulaştırmış oldum.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook