mac

MAC Alluring Aquatic Collection

00:19



Mac'in yeni çıkardığı Alluring Aquatic Kolleksiyonu mağazalarda satışa sunuldu. Su damlalarıyla süslenmiş  mavi ambalajlarıyla herkesin ilgi odağı oldu.

Bakalım kolleksiyon da neler varmış ?

Resim yazısı ekle

Seduced At Sea şeftali-kahve karışımında olan allık

İlk defa bu tonda bir allık sevdim.Genelde pembe tonlarını severim kendim için.Ama bu sefer değişiklik yaptım ve bunu kaptım.


Bir diğer allığımız Sea Me Hear Me  şeftali alt tonlu Pembe bir allık.


İki tonu daha iyi karşılaştırabilmeniz için ikisinin yanyana swatchınıda koydum :)
Tanesi 74 TL


Gelelim bronzerlara..



 Aphrodite's Shell koyu kahve tonlarında yumuşak bir yapıya sahip.

Delphic ise biraz daha açık kahve tonunda 89 TL

Bronzer Pudra çeşit olarak sadece bir tane çıkmış kolleksiyonda


Refined Golden içinde çok hafif ışıltılar olan bir pudra ben buna yapı olarak bayıldım.



Daha doğal bir kahve tonuna sahip 79 TL

Gelelim lip glosslara..

 Benim lipgloss sevmediğimi çoğu kişi bilir ama genede sizler için swatchladım..

Tanesi 53 TL






Dudak kalemleri..Tanesi 42 TL


Göz Kalemleri acaip yumuşaklar ve minik ışıltılara sahipler.Tanesi 51 TL



Ojeler..Tanesi 34 TL





Rujlar..Nemlendirmesi ve renk vermesi oldukça başarılı.Tanesi 57 TL



















Baştan aşağıya sırayla ; Lustre Siren Song ( çok hafif parlak pembe renk )- Frost Pet Me Please  ( Pembe Parlak renk)- Matte  Enchanted One ( Mat Turuncu Kahve karışımı ) Cremesheen Mystical ( Orta Pembe  hafif Kırmızı Tonları içeren bir renk ) Cremesheen Goddess Of The Sea (Koyu Pembe ışıltılı )


Farların yapısına gerçekten bayıldım renklerde süper.Eğer bir dünya kadar farım olmasaydı kesin alırdım ama zor tuttum kendimi. Tanesi 57 TL







Veee son olarak fırçalar..


233 numaralı bir tarafı doğal bir tarafı sentetik far fırçası  72 TL


Orta büyüklükteki 127 numaralı bu fırçanında bir tarafı doğal bir tarafı sentetik.Pudra,bronzer  ve hatta allık uygulaması için uygun. 99 TL


Siz kolleksiyondan en çok hangi ürünü beğendiniz ?














































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook