Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

07:00

Merhabalar !


Bugün malesef ülkemizde satılmayan ama methini çok duyduğumuz Anastasia Beverly Hills markasının kaş  ürününü tanıyacağız.


Anastasia markasını ilk  İsveç'li  Linda Hallberg sayfasında görmüştüm.Yabancı çoğu vlogger/blogger 'da gördüğüm bu markanın aslında almak istediğim ürünü Kontür kiti.Ama sanırım onada kavuşmama az kaldı.


Kaş ürünü için şu ana kadar hiç olumsuz yorumlar okumadığım için aklıma takıldı ve denemek istedim.


 8 farklı renk skalasına sahip olan Dipbrown 'ın bendeki rengi Chocolate.Tahmini olarak aldırdığım rengin bana tam uyması sanırım şans meselesi :)



Kesinlikle çok yoğun bir kıvamı olan kaş kreminin çok dikkatli kullanılması gerekiyor.Yoksa yapay bir görüntü elde edebilirsiniz.Ben  uygulama yapmadan önce kaşlarımı taradım ve Real Tecniques  Brow Brush Fırçasıyla elime fazlalığını alıp azar azar sürdüm.En güzel sürümü bu fırçayla elde ettiğimi söylemeden geçmek istemiyorum.


Aslında benim çok doldurmaya gerekli kaşlarım yok ama genede netliği sevdiğim için kaş ürünlerini kullanmayı seviyorum.Beni tanıyan herkes Bobbi Brown Kaş jelini çok severek kullandığımı bilir.Hala da seviyorum ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan çok hafif sabitlemek için kullanmaya başladım.Bu sıcak yaz aylarında kesinlikle akma ,bulaşma gibi bir durumla karşılaşmadım. Dediğim gibi eksi yönü sadece çok yoğun kıvama sahip olduğu için dikkatli kullanım gerektirmesi. Ben eyeliner olarakda kullandım gayet de güzel durdu :)

Gün gelirde Türkiye'ye gelirse kesinlike tavsiye edeceğim ürünler arasında.


Sevgilerimle...










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook