BB-CC-DD krem Karşılaştırması

Dermadoctor DD Krem / Genel BB-CC-DD Karşılaştırması

07:00

Merhabalar !

Malumunuz yaz döneminin sıcak günlerindeyiz..Ben yaz döneminde cildime asla fondöten sürmeyenlerdenim.Bunun yerine yüksek koruma faktörlü nemlendiricileri tercih ediyorum.Hayatımıza hızlı bir şekilde giren bb-cc kremlerden sonra Amerika'da satışa çıkan Dd kremide gördük.Sanırım bu Zz olayına kadar gidicek diye düşünüyorum.Dermadoctor DD krem hakkında biraz bilgi verdikten sonra da genel bir karşılaştırma yapmak istedim.


Demadoctor çok iyi bir dermotolog olan  Dr Audrey Kunin tarafından kurulmuş bir marka.Hastalarından yola çıkarak klinik çalışmaları düzenlemiş ve onlar için en iyi olanı bulmaya çalışmış.DD kremin açılımı Disguise and Diminish ( Gizlemek ve azaltmak gibi bir manaya geliyor).


Dermadoctor DD krem 30 spf koruma faktörlü olduğu gibi mineral esasli içerikler barındırıyor.İçerisinde paraben ,sülfat gibi maddeler de olmaması ayrıca çok büyük avantaj.15 farklı çeşitte yararları olduğunu savunan Dd krem ; antiaging ,nemlendirici ,cilt tonu eşitleme, gözenekleri sıkılaştırma, leke ve kızarıklık azaltma,cildi sıkılaştırma,parlaklık , baz şeklinde kullanımı,canlılık, matlaştırma gibi vaatleri var.Ürün 40 ml olmasına çok sevindim çünkü bitirmesi daha kolay oluyor :)




Kapağını açıp ilk rengini gördüğümde çok koyu gelmişti.Sitede tek renk verilmesinde ciltle bütünleşceğini düşündüm ve yanılmamışım.


Cilde çabuk emiliyor ve hemen cildin rengini alıyor.


Bu resimde sağ taraf DD krem sürmüş halim diğerinde sol tarafta ise cildimde hiçbirşey yok :) . Krem ilk başta yağlı hissi verse de 5 dakikadan sonra bu his gidip yerine parlak ama mat bir duruş sağlıyor.En çok sevdiğim yönü ise gerçekten yüzünüze canlılık,parlaklık veriyor olması.Benim yüzümde leke yok ama leke olan bir insanın bu kremi sevebileceğini pek düşünmüyorum.Çok büyük hevesle aldığım Dd Kremin diğerlerinden çok büyük bir farkı olduğunu açıkcası göremedim.


Herkesin merak ettiği konu sanırım  BB mi /CC mi /DD mi   almalıyım  ?

Kendi deneyimlerimi bu konuda sizlerle paylaşmak istedim.Hemen hemen çoğu markanın BB ve CC kremini kullandım.Bence sizin beklentinizin ne olduğu bu aşamada çok önemli.
BB krem içinde güneş koruma faktörü olan renkli nemlendircilerdir.CC kremden farkı renk tonu düzenlemesi olmaması DD kremden de farkı içinde anti aging bakımı barındırmamasıdır.

CC krem ise BB kremin üstüne ek olarak renk tonu eşitlemeyi vaad eder.
DD krem ise bütün bunların üstüne antiaging krem ve lekelere karşı daha iyi bir yatıştırma sağlamayı vaad ediyor.

Markaların çıkardığı BB-CC kremler bence kendi aralarında da farklılık gösteriyor.Örneğin Flormar'ın CC kremleri kapatıcılık konusunda başarılıyken Clinique CC onun kadar kapatıcılık sağlamıyor.Benefit'in BB kremi pudra bitişliyken  Erborian'ın ki daha parlak bitişli olabiliyor.



Memnun kaldığım BB-CC ürünler:
Flormar CC
Mac CC
Erborian BB

Memnun kalmadığım BB-CC ürünler

Erborian CC
Dior BB
Clinique CC


( Benefit BB kremde hala kararsızım :)

Aklıma gelenler bunlar şimdilik.Uzun lafın kısası bence doğru bulduğunuz ürün sizin için en iyi üründür.Yoksa bu akıma kapılıp gidersek evimizin yolunu bulamayız.

Sevgilerimle..











Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Bu güzel yazı için teşekkür ederiz. Dermadoctor DD krem ürününe ulaşmak için dermadoctorturkiye adresini veya shibelle.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Ben de Dermadoctor DD kremi henüz yeni kullanmaya başladım. Gerçekten çok memnunum. İyice inceledim ürünün geçmişini, içeriğindekileri. Öncelikle bir doktor tarafından yaratılmış. Herkese öneririm. Yukarı da alınabilecek adresi yazmış ama shibella kozmetik, adreste de hata var. Shibella.com.tr den alınabilir.

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi marka. Gerçekten öneririm. Çok detaylı inceledim, bu markanın Kakadu C temizleyicisini ve DD kremini kullanıyorum şu anda. Yüzümde sivilce kalmadı diyebilirim. Öneririm. Pişman olmazsınız

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook