gözenek temizleyici maske

Missha Black Ghassoul Tightening Maske

07:00

Merhabalar !

Bugün etkinlikte bana hediye edilen Missha Black  Ghassoul Tightening Maske'sini inceleyeceğiz.



Missha 'yı sanırım duymayan görmeyen kalmadı.Özellikle BB kremleriyle meşhur olan bu markanın bakım ürünlerinde methini yavaş yavaş duymaya başladık.





Black Ghassoul Tightening Maskesi aslında Fas'tan gelen  siyah killi gözenek temizleyen bir maske.

MISSHA Black Ghassoul Tightening Mask
Wash-off mask gözenekleri temizleyip küçültürken, sebumu temizler ve Fas’tan gelen gizemli Siyah Ghassoul ve
Saf kömür ile cilt sorunlarınıza çözüm olur.
* 5,000mg oranında Ekosertten sertifikalı Fas Ghassoul içerir.
* Catechu (Uncaria Gambir ekstresi), tarçın (tarçın özü), Sanguisorba Kökü (Sanguisorba Officinalis Kökü özü),
Lotus Çiçeği özü (Nelumbo Nucifera Çiçek özü) ve Sardunya (Pelargonium graveolens) özü gibi sıkılaştırıcı içerikleri ile
(Patent No. 10-0808418), Gözenekleri sıkılaştırırken sebumu önler.
* Kamelya, Japonika Çiçeği özü gibi sıkılaştırıcı içerikleri ile (Patent No. 10-0708236) gözenekleri kapatır.

İçeriğinde paraben, talk, mineral yağ bulundurmadığı 

gibi kokusuz. Bölgesel olarak siyah nokta, sebum , 

gözenek sorunlarınız için kullanabildiğiniz gibi tüm 

yüzünü de uygulanabiliyor.Tam 3 kez kullandığım bu 

maskeyi 1 kez tam yüzüme  2 kezde T bölgeme 

uyguladım.




Cildimi temizledikten sonra yaklaşık 15-20 dakika beklettim ve hafta bir kez uyguladım.Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki cildi derinlemesine temizliyor. Özellikle T bölgesine uygulandıktan sonra ki yağlanmayı dengelemesi güzel bir sonuç.Siyah nokta için bir yorum yapamayacağım çünkü ben bu sorunumu başka bir yöntemle çözdüğüm için bende çok siyah nokta yok :)

Kısacası sevdiğim bir maske oldu.Missha'nın bu serisinden sabununu almayı düşünüyorum.

Siz nasıl buldunuz ?




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook