#cananilesummerparty

Canan Zerkinli ile #cananilesummerparty Blogger Etkinliği'nin Sponsorları

22:48


Geçtiğimiz günlerde Canan'ın düzenlediği  #cananilesummerparty etkinliğinin yazısını yazarken sponsorlar için ayrı bir post oluşturacağımdan bahsetmeştim.Gerçekten emek verilen  elimizin , kolumuzun dolu dolu döndüğü bir organizasyondu.Tam tamına 110 firma destek olmuş.Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederiz.Bakalım sponsor firmalarımız kimlermiş, neler hediye etmişler bizlere.





Kurabiye Evi'ninlezzetli kurabiyeleri bizimleydi.


7D7 Süper Müsli 'nin 7 günlük macerasını en kısa zamanda deniyeceğim.




Gizem Şeker'in şekerleri çok şekerdi :)


Galata Bags 'in bu  bozuk para çantasına bayıldım.












www.kamelya.com Dalin özellikle yoğun göz makyajlarımı yıkadığım ürün.



Dove Türkiye Fabrika mağazasının yolladığı t-shirtle kendimize özel çizip boyucaz çok sevindirik oldum bunu gördüğümde.




www.sacbakim.com Hc Care Yağını kullandıktan sonraki memnuniyetimi bu üründe de yaşıyacağımı umuyorum.




www.agonisthair.com Bu ürün  tam ihtiyacım olduğu zamanda denk geldi ve kullanmaya başladım en kısa zamanda yorumlar gelicek.


www.ferneparfum.com.tr İlk gördüğümde çok sıcak bakmasamda kokusunu ve kalıcılığını sevdim.Ah bu önyargılar..


Moshosgarden Kil maskesini merak ediyordum hatta en kısa zamanda yorumlarım gelicek.






Farmasi ürünlerini genel anlamda seviyor ve başarılı buluyorum.



Sephora  'nın bizlere gönderdiği oje matlaştırıcı ve tırnak bantlarını çook sevdim.




www.bioorganik.com.tr Saçlarımı koyuya boyamayı düşündüğüm anda mutlaka deneyeceğim.



Essence nude far seti ve ben kalp kalp 


www.dogapazari.com.tr Daha önce denediğim için kesinlikle diyetle birlikte güzel sonuç veriyor.













www.cyrene.com.tr Bu aralar temiz içeriğinden dolayı en sevdiğim marka.


www.gumustutkusu.com Sonsuzluk işareti en sevdiğim sembol .















www.dogadan.com Zencefil Limon kesinlikle favorim !


Butik İncik Cincik Çok şeker değil mi :)




www.hobizu.com Benim küçüklüğüm :):)::)


 Elimdeki ürünler bitince kullanmak için sabırsızlanıyorum ambalajı çok ilgi çekici









www.m-asam.com.tr Sihirli fondöten olarak adlandırılan M.Asam'ın bu ürününü ancak havalar soğuduğunda kullanmaya başlıcam..







































www.cimenkolonyasi.com Evimiz yasemin kokuyor ..



Rüya Atölyesi Çok Şeker değiller mi ?


www.kozenbijoux.com Aman nazar değmesin :)





















defteristan.com Çok şeker bir defter Kullanmaya kıyamadım hala 


www.mumyak.com Gelirlerini hayvanlara adıyan bir firma. O yüzden benim için ayrı bir yeri vardır.Sizde bir mum alarak yardım etmek istemezmisiniz ?







 Kataloğundan gözümü alamadım işte böyle yeni keşifleri seviyorum.











































































































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook