çok amaçlı ürün

YSL Kiss & Blush - Corail Affranchi

19:06

Merhaba :)

Çok amaçlı ürünleri her zaman pratik bulmuş ve sevmişimdir. Ama nedense YSL'nin Kiss&Blush 'ı çıkıp denemeye gittiğimde çok ısınamamıştım.Hatta alıp almama konusunda kararsızken çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti.




Hem dudağa  hem de yanağa uygulanan YSL 'nin  yassı aplikatör tasarımı sevdim.





Toplam 12 farklı  rengine sahip olan Kiss&Blush'ın bendeki 7 numaralı Corail Affranchi.



Tam bir tatlı şeftali tonunda olan bu renk , özellikle yanaklara uygulanırken tampon hareketlerle daha düzgün sonuç alındığını gördüm. Likit yapıda olmasına rağmen sürülüp kuruduğunda kuru hal almasını sevdim. Dudaklarımda ise öncesinde mutlaka nemlendirici sürdüm aksi halde hem çizgilere dolması hemde sonradan kuru yapıya dönüşmesi sizi rahatsız edicektir.Bir çok arkadaşım bu ürünü sevse de malesef benim çok sevmediğim bir ürün oldu.Cilt tipim karmadan yağlıya dönük olduğu için yanağımda bile kalıcılığı 2-3 saat dayanabildi.


Rengini çok sevsem de malesef çabucak bitsin diye gözüne baktığım bir ürün..






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook