göz altı kapatıcısı

Milani Secret Cover Concealer - Warm Beige

07:00

Merhaba :)


Sizce en iyi göz altı kapatıcısı nedir ? Ben hemen sizin için cevaplayayım. Kişinin ihtiyacını karşılayan ve doğal duran kapatıcı bence en iyi kapatıcıdır. Yani herkese göre bu kesinlikle değişir.Bugün Milani'nin  Secret Cover Concealer'ını inceleyeceğiz.


Benim göz altlarımda morluk olmasada bazen yorgunluktan çökmesinden dolayı daha yoğun bir kapatıcıya ihtiyaç duyabiliyorum.Milani'nin bu kapatıcısını özellikle yoğun kapatıcıya ihtiyacı olanların daha çok seveceğini düşünüyorum.



8 farklı renk skalasına sahip kapatıcının bendeki rengi Warm Beige 01 numara.
Sıcak alt tonuna sahip olanlar için çok ideal.


Yapısı dediğim gibi çok yoğun zaten bunun için Secret Cover. İlk elime sürdüğümde rengi bana koyu gibi gelse de göz altıma sürdüğüm zaman tam olamasa da uyum sağladı diyebilirim. Krem şeklindeki bu conceları en güzel parmakla sürerek sonuç aldım.Yaz aylarındakı kalıcılık performansı orta derecede olan kapatıcının kışın biraz daha uzun olabilceğini düşünüyorum.Özellikle göz altları kuru olanların kesinlikle iyi nemlendirmesi lazım.Malesef çizgilere dolması gün içerisinde mevcut.Bir de kesinlikle üstüne pudra geçmenizi öneriririm.

Kapatıcısız hali


Milani Cover Secret Concealer Uygulanmış Hali


Uygulamalardan da gördüğünüz gibi benim için çok büyük bir farkı yok.O yüzden benim için , benim göz yapıma uygun bir ürün değil.Beni bu güzel Milani ürünleri ile kavuşturan Dupduru Burcu'ma çok teşekkür ederim.














Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook