deneme türü

Saçmalardan Seçmeler Vol 1

23:20

Herkese Merhabalar 

Bloğumu açtığımdan beri hep icraata geçirmek istediğim yazı türleri vardı ama ben nedense makyaj ürünleri inceleme kısmına takıldım kaldım.Bundan sonra Saçmalardan Seçmeler yazı serimi beğenirseniz devamı gelicek.Öncelikle uyarmak isterim ki bu yazın nerden başlar neyde biter orası karışık.Sadece günlük hayatımda yaşadığım bana göre komik olan olayları kendi dilimce anlatmak istiyorum.Efendim yakın zamanda bir diş operasyonu oldum bu yüzden 2-3 gün boyunca özellikle geceleri ağrıdan uyumakta zorluk çektim.Geçtiğimiz gece ,  saat  2-3 civarında son ses bir şarkının sesiyle yataktan sıçradım.Uyku sersemiyle ne olduğunu anlamaya çalışırken baktım genç bir arkadaş kafasıda güzel nara atıyor. Olayı daha iyi idrak etmek için kalktım ve pencerenin kenarına geçtim.Bu genç arkadaş aslında evlenme teklifi yapıyormuş ama olaya bakın siz.Arabada son ses çalan şarkıyı iyice anlamak için kulak kestim.Dedim galiba benim kulaklarda sorun var.Arkadaş arabada çalan son ses müzikle '' Nağğlaaaayynn  Nağğlaayynn ( hakiketten son kısımları laaaynn şeklindeydi :)  seviyorumm seniii Gel evlen benimlee Nağlaaynn '' diyordu.İyi hoşta bunun neresi komik diyeceksiniz daha durun arabada çalan müziği söylemedim size. Çalan müzik adını youtube'da öğrendiğim Bülent Gökçe adlı şahısın ''Sokak Kadını '' 




Sakın bir yanlış anlaşılma olmasın burda kimseye laf etttiğim yok Ama abicim evlenme teklifi ediyosun o arka fondaki müzik nedir?
Ben bu şarkıyı ilk kez bir çalışanımızın abisinin kınasında, ilk dans videolarını çekerken duymuştum.Herkes müziği duymadığı için sadece dans ediyordu tabi ben gülmekten çekememiştim o videoyu oda ayrı mevzu .Neyse biz mevzumuza dönelim ; gencimiz nara atarken tabi apartmandaki bütün ışıklar yandı.Teyzenin biri çıkıp '' Oğlum bu apartmanda Nalan diye bir kız yok  çek git Polis çağırcam  '' demesin mi :D
 Tabi gencimiz bir sağa bir sola baktıktan sonra paşa paşa bindi arabasına gitti.

Sevgili Nalan ;  sana şimdiden geçmiş olsun dilerim.Daha evinin sokağını bile bilmeyen, bu romantik müzikte! sana evlenme teklifi eden gencimizle bir ömür boyu mutluluklar.


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook