nude taupe

Rimmel London Scandaleyes Waterproof Göz Kalemi / Nude - Taupe - Deep Blue

07:00

Merhaba :)


Bugün yaklaşık 1- 2 ay önce ülkemize gelen Rimmel London'ın Scandaleyes Waterproof kalemlerinden Nude , Taupe ve Deep Blue renginden bahsedeceğim.



Bu kalemler hakkında çok şey yazıldı,çizildi.En önemli özellikleri Waterproof yani su geçirmez olmaları ve bir diğeri ise Kohl Kajal yani yağ gibi akıp sürülen bir kalem olması.Bu özellikleri gerçekten var mı yok mu görelim bakalım.


005 Nude rengi  

Öncelikle nude rengini nasıl kullandığımdan bahsedeyim.Göz alt kirpiklerimin iç kısmına sağlıklı, aydınlık bir görüntü vermesi ve  bazen de kaş altıma aydınlık vermesi için sürüyorum.Bunun dışın da özellikle koyu renk ruj sürmeden önce dudak çerçevesine de sürenler var.İlk sürüldüğünde yoğun bir nude rengi çıkıyor ama waterproof olmasına rağmen gün içinde o nude görüntüsünü kaybediyor.Yani mutlaka yeniden tazelemek zorunda kalıyorsunuz.Ama bugüne kadar kullandığım nude kalemler arasında en iyisi bu oldu. ( gene de işte bu dediğim bir kalem değil )


006 Deep Blue

Lacivert tonundaki bu göz kalemini çok büyük hayallerle almıştım.Çünkü şu ana kadar istediğim lacivert tonunda olması ve akmama sorununu yaşamayacağımı düşünmüştüm.Evet tonu tam istediğim ton ama Waterproof olmasına rağmen malesef dağılma , akma sorununa sahip.Mecburen göz far bazı uygulayıp kullanıyorum. Bu arada hiç akmayan bu tonda lacivert kalem önerilerinize açığım.



004 Taupe

Doğal bir kahve-gri karışımına hakim olan bu renk  ( köstebek rengi olarak  da adlandırılıyor ) özellikle alt göz kirpik diplerine dumanlı bir görüntü elde etmek için kullanıyorum.Bunun dışında gözümün  smokey göz makyajı yaparken crease bölgesine dağıtarak  da kullanıyorum.Kalıcılık olarak diğerlerinden çok farkı yok.Yakın zamanda yapacağım satış ürünlerin arasına kondu bile.


Sırf renkleri görebilmeniz adına üst kirpik dibime Deep Blue , göz içine Nude ve alt kirpik dibime Taupe 'yi sürerek bir göz makyajı yaptım.Renkler çok güzel ama kalıcılıkları başarısız oldukları için malesef bir daha seriden alacağım bir ürün olacağını sanmıyorum.

( Dipnot : Kalemleri elinizin üstünde denediğinizde kalıcılıkları başarılı gözüküyor ama benim gözüm için deneyimlerim aynen yukarıdaki gibi oldu )












Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook