bumble and bumble spray

Bumble and Bumble Surf Şampuan - Saç Kremi - Spray

18:49

Merhaba :)

Yeni deniyeceğim ürünlerde seyahat boylarının olmasını çok seviyorum.Böylelikle o ürün hakkında az-çok bir fikriniz olabiliyor ve buna göre o ürünün orjinal boyunu alıp almama kararını verebiliyorsunuz.Sephora'da   o meşhur Bumble and Bumble Surf Sehayat setini görünce çok sevindim.Çünkü gene yabancı blogger-vlogger'lar tarafından çok methini duymuştum.



50 ml olarak Şampuan - Saç Kremi ve o meşhur Spreyi yanlış hatırlamıyorsam 50 küsürlü bir fiyattaydı. (Fiyatları aklımda tutma konusunda çok kötüyümdür ) Denizden çıkmış dalgalı saç vaadini veren bu seri bakalım gerçekten işe yarıyor mu ?


Bumble and Bumble Surf Foam Wash Şampuan

Açık mavi renginde olan bu şampuanın kokusu temiz , sanki deniz kenarındaymışsınız gibi hissettiriyor ama asla yoğun bir koku değil..İçeriğinde mineraller ve deniz bitkilerinden oluşan şampuanın temizlik hissi vermesini sevdim.Ama genede bu içinde bir sürü kimyasallar içerdiği için masum olduğunu göstermez.


Bumble and Bumble Surf Creme Rinse Saç Kremi

Kokusu şampuana göre daha hafif olan bu saç kremi şu ana kadar kullandığım saç kremlerinden çok farklı geldi bana.Yapısı çok yoğun değil ve değişik bir köpürmesi var.İşin açıkcası şampuanla birlikte tamamlanması gerekirken yanında eksik kalmış.


Bumble and Bumble Surf Spray

İşte o meşhur ürünümüz ! Denizden çıkmış saçlarınız rüzgarda dalgalanmış havasını vaad eden bu ürün gerçekten çok vasat. Yazısını yazmadım ama Toni&Guy 'ın Sea Salt Spreyi bin basar bu ürüne.Saçımı bırakın dalga yapmayı keçe gibi yaptı.Tam 3-4 kez denedim yanlış yorum yapmamak için ama her defasında sonuç aynıydı .

Özet olarak iyi ki seyahat boylarını alıp denemişim dedim.Kesinlikle büyük boylarını almam.Benim saçıma hiç iyi gelmediler. 




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook