allık

Tarte Airblush Shimmering Peach Maracuja Blush

07:00

Merhaba :)

Daha önce Tarte'nin Amazon Killi Allık deneyimlerimi şu yazımda belirtmiştim.Ondan beridir Allık'ta hiç bir marka bana cazip gelmedi.



Tarte'nin meşhur Maracuja Yağı içeren bu allığın yapısı inanılmaz güzel.Yapısı ne krem ne de toz olan allığın , airbrush gibi püskürtülmüş ama onun preslenmiş hali gibi :) Kendi türünde bir ilk !


3 renk skalasına sahip olan bu seride benim ilk seçimim Shimmering Peach rengi oldu.


Şeftali tonundaki bu allığım hakkında ne yazsam yetersiz kalır.Kalıcılık 1 numara ! Sabah sürüyorsunuz hoop akşama kadar sizinle. Azar azar sürüp yoğunluğu verebiliyorsunuz yani allığı fırçaya sürdüğünüz anda direk yoğun gelmiyor.Yapısında dolayı fırçayla sürümünden daha çok süngerle sürmeyi tercih ediyorum çoğu zaman.


İçinde hafif ışıltıları mevcut olan allığın özellikle açık tenlilere daha çok yakıştığını düşünüyorum.Çok doğal bir görünüm sağlıyor.


Ben çok hafif uygulama sağlıyorum ve yeterli geliyor. Resimde gördüğünüz gibi çok doğal , sağlıklı bir görüntü elde ediyoruz. Kesinlikle ne Chanel 'in krem allığı nede başka bir markanın allığı bu allıktan sonra bana yetmemeye başladı.Bitmesin diye azar azar kullandığım doğrudur :) Kolay kolay bu cümleyi kurmam ama şiddetle öneriyorum.Gördüğünüz yerde kapın !






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook