Mac Brush Cleanser

Mac Brush Cleanser / Mac Fırça Temizleyicisi

07:00

Merhaba :)

Bu fırça temizleyicisinden kaç tane bitirmişimdir sayısını bile hatırlamıyorum. Fırçalarım benim için en değerli hazinelerimdir.Hal böyle olunca da tabiki onları temizlemek, iyi bakmak gerekiyor.




Mac Fırça Temizleyicisi 235 ml plastik şişede satılıyor.


Bu fırça temizleyicisi genel bir temizlikten öte;  acil olarak fırçalarınızı temizlemeye yarıyor.Kendi kullanımım için anlatmam gerekirse özel gün makyajlarına gittiğim zaman ard arda makyaj olduğunda hemen pratik bir temizleme sağlıyor.Özellikle göz fırçalarım da kullanıyorum.


Şişenin kapağını açıp döktüğünüzde bol bol geldiği için sıkça başvurulan sprey şişelerine aktarmanız , kullanımını çok daha ekonomik hale getircektir. Ben en son Dermaroller 'ın Antiseptik sprey kutusunun içinde az miktarda kalınca ona ekledim.Daha bir hijyenik oldu  sanki :) 
Bir havlu kağıda spreyden 2-3 fıs fıs yaptıktan sonra fırçanızın şekli bozulmayacak şekilde temizliyorsunuz.


İçindeki yüksek alkol oranından dolayı 2-3 dakikada hemen kuruyup , yeniden kullanım haline geliyor.

Dipnot: Eğer hafta içinde çok sık Mac Fırça Temizlyecisi kullanıyorsanız genel temizlik yaptığınız zaman temizleyicinizin  içine mutlaka saf zeytinyağı kullanın.Çünkü içeriğindeki alkolden dolayı sık kullanımlarda fırçaları sertleştiriyor.












Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook