benefit They're Real remover

They're Real Remover / Göz Makyaj Temizleyicisi

13:23


Merhaba :)

Benefit'in çıkardığı They're Real Remover'ı sırf meraktan aldım.Aslında kullandığım Loreal'ın çift fazlı temizleyicisi ve Neutrogena'nın temizleyicisinden gayet memnunum.



Sanırım beni en çok çeken ambalajı oldu diyebilirim.


İçindeki mini kitapçıkta her tür dilde açıklama varken Türkçe açıklama olmamasına bozulmadım diyemem.Hoş bir göz makyaj temizleyicisin açıklamasını napıcaksın diyebilirsiniz ama olay başka .


Kokusu çok kötü. Yapısı krem kıvamında.2 ayrı pamuğa ayrı ayrı sıkıp kullanırsanız ancak yetiyor.Özellikle waterproof göz makyajlarımı çıkartması için aldım.


Evet çıkartmasına çıkartıyor ama hemen değil.Yani tekrar temiz pamuğa üründen alıp bir daha üstünden geçmeniz lazım yada yıkamanız. O zaman ben ne anladım bu işten.Hassas gözler için de uygundur diyor ama gözü yakıyor malesef.Üstelik verilen parayı da haketmemiş oluyor.Kısacası ben sevmedim abartılan bir ürün olmuş.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook