burun bandı

Rituel De Beaute Burun Bandı

12:00

Merhaba :)

Sanırım hayatımızda bir kezde olsa burun bandını denemeyenimiz kalmamıştır.Çünkü sorun siyah noktalar olunca akla ilk gelen pratik çözüm burun bandı oluyor.



Sevgili Canan'ın düzenlediği etkinlikte tandığım Rituel De Beaute web sitelerini ziyaret ettiğimde pratik bir çok ürün yelpazesi olduğunu gördüm.




Diğer burun bantlarından ayıran nokta içeriğinde aole vera içermesi .Aloe Vera bitkisine karşı gerçekten özel bir sempatim var.İçeriğinde paraben içermiyor ve asla hayvanlar üzerinde test etmeyen bir marka.


Haftada yalnız 2 kez uygulanması gerekiyor.Güneş yanığı, yaralı ,tahriş olmuş ,sivilceli ve lekeli ciltlerin uzak durması gerekiyor.





Uygulaması çok basit. Burnumuzu üstünü  temizledikten sonra hafif ıslak kalıyor ve bandır ıslattığımız burnumuzun üstüne hava almıcak şekilde yapıştırıyoruz.Bu işlem sırasında elimizin ıslak olmaması gerekiyor.Yaklaşık  10-15 dakika bu şekilde bekliyoruz.



Benim çok fazla siyah noktam olmadığı için çok az birşeycikler çıktı.Ama bu tarz ürünlerin süper kurtarıcı olduğunu düşünüyorum.Herhangi bir reaksiyon yaşamadım. Lise zamanlarında çok kullanırdım :)
Sizin bu tarz ürünlerle aranız nasıl?









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook