TRESAN

TRESAN Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği

07:00

Merhaba :)

Saçlarla ilgili ürünlere ayrı bir zaafım var.Çok şükür saçlarımı kurtardıktan sonra benim için ayrı bir kıymetli oldular.







Tresan ürünlerinin daha önce Isırgan otlu Şampuanını kullanmıştım ve sevmiştim .Bu yüzden Tresan ürünlerine karşı önceden bir sempatim vardı.İstanbul'daki  etkinlikte hediye edilen bu ürünü görünce çok sevindim.








Ürün bize yukarıda yazılanları vaad ediyor.


İçerik olarak çokta temiz bir içeriğe sahip değil.Gelelim benim deneyimlerime.Kesinlikle inanılmaz güzel kokuyor.Parfümü olsa alırdım o derece sevdim.Ama saça sıktığımda malesef o koku çok kalmıyor.Her saç yıkamadan sonra bu toniği sıktım kesinlikle saçı açmak, saçı uzatmak gibi bir faydasını görmedim. Kepek olmasını önlüyor diyor tam tersi kepek yaptı.Bu yüzden sadece uçlara sıkıp kullandım.Malesef  benim kokusu dışında hiçbirşeyini sevmedim.


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook