zigavus

Zigavus Narlı Şampuan

07:00

Merhaba :)

Aslında bu şampuanı daha önce bitirdim hatta şimdi kullandığım da bitmek üzere ama ben ancak yazabiliyorum.İstanbul'daki etkinlikte hediye edilen bu şampuanı gördüğümde çok sevinmiştim. Çünkü bu tarz şampuanları denemeyi çok seviyorum.



Saç dökülmelerine karşı olarak çıkartılmış olan Narlı Şampuan ; uzamayan ve kırılgan saçlar için üretilmiş.


Zigavus Narlı Şampuan

Nar çekirdeği yağı ( punica granatum oil) içerisinde beta-karoten ve antioksidan, ellagic asit, kaffeik asit, luteolin gibi başlıca maddeler bulunmaktadır. Bu maddeler sayesinde narlı şampuan saç dibi hücrelerindeki bağışıklık sistemini etkileyerek saç ve saç hücrelerini daha fazla korumakta, saç hücrelerinde biriken serbest oksijen radikallerinin folekül yapısını bozucu etkenleri engellemektedir. Saç dibi epiderması üzerinde oluşan enfeksiyonları temizler. Saç için gerekli olan vitaminleri, mineralleri içinde barındırarak saçlarınızın uzamasına yardımcı olmakta, saçlarınızı güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruyan kılıf görevini görmektedir. Tüm saçlar için formüle edilmiş onarıcı özel bakım şampuanıdır.




İçindekiler


Aqua, Sodyum lauril sülfat, Cocamide DEA, Cocamide propil amin, Betain, Punica granatum oil ( nar çekirdeği yağı), Pantenol (provitamin B5), Metil paraben, Propil paraben, Gliserin.E.D.T.A.


Gelelim bendeki etkileri nasıl olmuş ?

Öncelikle bu şampuandan dolayı saçımı saç kremsiz kullanamaz hale geldi.Saç dökülmesinde karşı ekstra bir farklılık yaşamadım.Kokusu ne çok güzel ne de çok kötüydü.Ama nedense bu şampuanı sevemedim.Saçımı kesinlikle matlaştırdı.O yüzden bir daha alabilceğimi sanmıyorum.İçerik olarakta zaten temiz bir ürün değil.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook