eye priemer

Kiko Pearly Eye Base Primer - Göz Bazı

07:00

Merhaba :)


Hemen hemen şu ana kadar denediğim çoğu Kiko ürünlerini çok severek kullandım.Avrupa'da bulunan Kiko'nun Türkiye'ye gelmesini en çok isteyenlerden biriyim.Bu arada bu yazıyı yazarken göz far bazı yazımı yeniden okudum ve düşüncelerimin ne kadar değiştiğini gördüm.O yüzden bazlarla ilgili tekrar bir yazı yazmayı düşünüyorum.


KİKO Pearly Göz bazı özellikle ışıltılı, sedefli  farlar için üretilmiş.Yada sürdüğünüz mat far olsa bile daha canlı ,sedefli gözükmesini sağlıyor.Benim göz kapağım yağlı olduğu için asla göz bazı sürmeden far kullanamayanlardanım :) 

Ambalajı adı gibi inci beyazında gelen bazın 10 ml olması uzun bir süre yetiyor.




Sitesinde Hipoalerjenik olduğu ve parapen-parfüm içermediği yazıyor.Ben merak edenler için ayrıca kabındaki içerik fotoğrafını çektim.


Bu bazı tek başına sürdüğünüzde bile çok güzel bir ışıltı veriyor. Hatta bir gün aceleyle bazı sürüp , far sürmeden çıktığımda bana hangi farı sürdüğümü soranlar olmuştu :):):)


Her ne kadar gözümde çekmeye çalıştıysam da yansıtamadığım için size elimde göstermek zorunda kaldım. İnglot'un tekli  farını kullandığım bu görselde. Fotoğrafın üst kısmında bazsız ne kadar cansız durduğunu görebiliyorsunuz.Bu aralar Urban Decay'dan sonra elim hep bu baza gidiyor.Kesinlikle çok sevdim.Ve sabit listemde her zaman yer alıcak bir ürün.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook