ceradolin

Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon

07:00

Merhaba :)


Özellikle kuru ciltler için uygun görülen bu su bazlı nemlendirici losyonu cildim çook sevdi.
Ceradolin dermokozmetik bir ürün olması sebebiyle de ayrı bir gönül rahatlığıyla kullandım.






İçeriğinde Seramid, Bitkisel Hiyaluronik Asit, Doğal Shea yağı, Skualen , E vitamini, Dimetikon, Gliserin barındırıyor.




Ceradolin losyon ve kremler çift bariyer maddeli olması nedeniyle cilt üzerinde (epidermis tabakasında) daha güçlü bir koruyucu örtü sağladığından, deriyi daha uzun süre nemli tutar. Bu nedenle de fiyat avantajının yanı sıra, kullanım dozu bakımından da ekonomiktirler. Gün içinde diğer nemlendiricilere oranla daha az sayıda sürülerek, daha uzun süre nemlilik sağlarlar. Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon Kullanım alanları: Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-vücudun nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında Güneşlenme sonrasında cildin nemlendirilmesi için Ekzama ve Sedef hastalıklarında tedaviye yardımcı olarak Lazer ve Kimyasal soyucu tedaviler sonrasında Ro-accutan tedavisiyle birlikte çok kuruyan cildi nemlendirmek için Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak El - ayak kremi olarak Deride çatlak, kızarıklık,kaşıntı, pullanma olgularında çocuklarda bez bölgesine



Losyonun kokusunu çok sevdim.Beyaz renk ve hafif sulu kıvamda olan nemlendiricinin sürülümüde emilimide gayet kolay.Sürüldükten sonra ciltteki verdiği hafif parlaklığını da sevdim.Herhangi bir alerjik reaksiyon yaşamadım.
Tek eksisi sanırım ambalajı.Kapak kısmı aşağıda olduğundan ürünü açar açmaz elinize çok gelebiliyor.Pompalı bir sistem olaymış gayet güzel olurmuş.200 ml olan ürünüün kolay kolay bitceğini düşünmüyorum. Kış aylarında da seveceğim bir ürün olcağını tahmin ediyorum.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook