ayak kremi

Solonne Doğal Nemlendirici Ayak ve Topuk Kremi

07:00


Merhaba :)

Solonne ürünlerini kullanmaya başladıkça markanın tüm ürünlerini merak etmeye başladım.Susuz Manikür deneyimimden sonra  özellikle yaz aylarında  topuklarımda oluşan sertlikler beni epey rahatsız ettiği için Ayak ve Topuk Kremini denemeye karar verdim.



İçeriğindeki Shea yağının verdiği nem inanılmaz güzel.Özellikle Allantoin madddesi ayaktaki tahrişleri onarmaya yönelik bir maddeymiş.



Kapağını açtığınız zaman çok güzel kokuyor.Kıvamı oldukça yoğun.


Ben bu kremi ilk  başta çok sertleşen topuklarımı banyodan sonra törpü yapıp hemen kremi sürüp ve ayak çorabını giyip yattım.Daha sonra 2-3 güne bir sadece kremi sürüp ve gene ayak çorabını giyip yattım.Sabah kalktığım zaman ayaklarım gayet inanılmaz yumuşak oluyor.Ve nemlendirme yaklaşık 2 gün boyunca devam ediyor.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook