Dax Sulphur

Dax Sulphur Cilt-Tırnak Bakım Yağı

07:00

Merhaba :)


Tırnak bakımıyla ilgili ürün arayışlarımda karşılaşmıştım Dax Sulphur'le.Daha önce saç bakım yağını çok severek kullandığım için tırnak için de etkili olacağını düşünerek almıştım.



Aslında ben bu ürünü yaklaşık 2-3 sene önce alıp çok düzenli bir şekilde kullanmayıp bir arkadaşıma hediye etmiştim.Ama en son aldığımda kesinlikle düzenli kullanma kararı aldım ve uyguladım.
Ürünün vaadlerine gelirsek ; Tırnakların daha hızlı uzamasını sağlar. Vitamin takviyesiyle tırnakları, katikülleri besler,renk dengesini sağlar. Cildi yumuşatır,nem dengesini sağlar.El-ayak Kremi. İçerdiği mentol sayesinde istenmeyen kokuları giderir.


Dax Sulphur'un yoğun bir kıvamı var .Yapısı vazeline benziyor.Kokusu kesinlikle rahatsız edici değil.


Ben düzenli olarak gece yatmadan önce tırnaklarıma yoğunluk vererek sürdüm.Ve Tchibo'dan aldığım pamuk  eldiveni giydim.Bazen de  sabahları sürerek naylon eldiven giyip 1-2 saat giyip ev işi yaptım.Tırnaklarımın ikiye kırılmasında gayet  başarılı oldu.Ama en önemlisi bendeki tırnak eti kuruluğuna çok iyi geldi.Aslında Alessandro'dan da çok memnundum ama fiyatı çok pahalı.Dax Sulphur 'u  kolay kolay bulamıyorsunuz .Bulduğunuz an stoklu alın derim.Gerçi uzun süre gidiyor bir paketi ama bulunmadığı için dediğim gibi stoklamanızı öneririm.



Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook