Missha

Missha Creamy Latte Chocolate Yüz Temizleyicisi

07:00


Merhaba :)


Çikolata  sevmeyen var mıııı ? Çoğumuzun cevabının evet dediğini duyar gibiyim :) Hele birde Çikolatalı Latte ikram edilse sanırım kimse hayır diyemez.



Etkinlikte hediye edilen Missha Creamy Latte Chocolate Yüz Temizleyicisi  karma cilt tipi için üretilmiş. 





Ambalajının dış tasarımını sevdim.Kapağının kolay açılımı sayesinde ürünü kolay uygulayabiliyoruz.İçeriğindeki polifenol sayesinde cilde canlılık vaadi veriyor.Ayrıca mineraller, sütten dolayı içerdiği  protein  cilde nemlendirme sağlıyor.





Korece bilen varsa belki bana çevirebilir bu kısmı :)






Kokladığınızda çikolatalı süt kokusunu alıyorsunuz.Kahve-altın rengine sahip köpük temizleyicisini ben özellikle cildimin daha iyi nemlenmesini istediğim zamanlar kullanıyorum.




Kendinizi yememek için zor tutuyorsunuz :) Çok yoğun bir makyajınız varsa temizlemede çok başarılı olduğunu söyleyemem.Bu temizleyiciden sonra nemlendirici sürmeme çok gerek kalmıyor bu benim için acil durumlarda avantaj oluyor.Benim için farklı bir deneyim kazandığım bir temizleyici oldu.Ama bir daha alırmıyım pek sanmıyorum.







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook