deep dark brown

Flormar Eyebrow Liner- Kaş Liner 006 Deep Dark Brown

07:00

Herkese Merhaba :)

Kaş 'la ilgili ürünler ; son zamanlarda ürün çeşitliliği konusunda  oldukça çoğaldı.Kaş farı, kaş jeli , kaş kalemi derken şimdide karşımıza kaş liner olarak Flormar bizlere satışa sundu.




İlk çıktığı zamanlar abartı ve itici gelen bu ürüne şans vermek istedim. 6 renk çeşide sahip kaş linerlardan kendime 006 Deep Dark Brown rengini seçtim.İnce uçlu  liner 'ın yapısını eyeliner'lardan bir tık daha sulu haline benzettim.


İlk kullandığımda kaşlarımı İbo'nun kaşlarına benzettiğim doğrudur :) Ama kullandıkça elim alıştı ve  bastırmadan daha doğal görüntü elde etmeyi başardım.Kıl şeklinde boyayarak kaşlarınızı doldurabiliyorsunuz ve isterseniz üstünden kaş tarağı ile geçerek dağıtabiliyorsunuz.Hemen kuruyan bir yapısı olmadığı için biraz beklemeniz gerekli.Kuruduktan sonra sabitleniyor ve herhangi bir akma sorunu yaşanmıyor.Ama yağmurun altında ıslanırsanız malesef palyaçoya dönüşebiliyorsunuz.  7.90 Tl gibi uygun fiyatlı bu ürünü ben severek kullanıyorum.








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook