#sedavesenailekışamerhaba

#sedavesenailekışamerhaba Ankara Blogger Etkinliği

09:00

Herkese Merhaba;

Geçtiğimiz hafta sevgili LittleButterfly ( Sena ) ve Ojecanavarı (Seda ) 'nın birlikte düzenlediği  #sedavesenailekışamerhaba etkinliğe davetliydim. 



Mekanımız Armada DownTown Cafe'deydi. Bu etkinliklerde en çok sevdiğim olay birbirimizi takip edip ama yüzyüze tanışamadığımız yeni arkadaşlarla sohbet etmek.

Mekanın süslemelerini Purple_Events düzenlemiş.Ben bütün ayrıntılara bayıldım.Özellikle de  ayna çok hoşuma gitti.Özel gün  konseptlerinizde kesinlikle iletişim kurmanızı tavsiye ederim.


Tatlı nerede Nesneslis orada :) Fruitflowers o gün bizlere hem tanıtım hem de tattırım yaptırdı.


Hediye çekilişinde sevgili Zeynep'ten bu güzel paketi aldım.İnstagram hesabından da takip ettiğim bu güzelliği , yakından tanıma fırsatı buldum. 

Başımın tatlı belası Gırla Fikir yani Nazlı'mla çok eğlendik.


Sultan 'ımı yeniden görmek çook güzeldi. Kırmızı sana çok yakışıyor kuzum.


Ouyy ouyy benim güzellerim  Denedim Biliyorum ekibinden yanımda aliceinshoppingland (Burcu ) discotopu ( Sevgi ) ve birvarimbiryokum ( Bengü) yanımızda olamasada gönlümüzde olan bubenimpartim (fatma )


Diğer katılan Blogger Arkadaşlarım













Sponsorlarımız ve lansmanlarımızın olduğu yazı daha sonra sizlerle olucak.Sena ve Seda'ya çok teşekkür ederim. Daha fazla görsel ve detay için sosyal medya hesaplarınızdan #sedavesenailekışamerhaba hastaglerini girerek benim ve arkadaşlarımın paylaşımlarını görebilirsiniz.













Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook