mac

MAC Pressed Pigment - Enchantment ( Heirloom Mix Collection)

07:00

Herkese Merhaba :)

Mac artık kolleksiyon konusunda o kadar abarttı ki ; kolleksiyon adı altında ayda  en az 3 farklı şekillerde karşımıza çıkıyor :) Heirloom kolleksiyonundan aklımda ürün almak yokken bu pressed pigmentleri Mac'te incelediğim  zaman kayıtsız kalamadım.Kesinlikle çıkardığı 8 rengin hepsi çok güzel. Ama aralarından birini seçmek zorunda olduğum için Enchantment benimle geldi.


M






Chrome olan bu rengi tanımlamak için çok düşündüm ama fotoğraflardan da görüldüğü gibi ışık ve ortama göre değişiyor.Gri-mor-lacivert rengin karışımı diyelim biz :) Pressed pigmentlerin özelliği toz pigmentleri sıkılaştırıp daha rahat kullanıma sunmak demek.Renk yoğunluğu , kalıcılığı her zaman diğer farlardan daha öndedir.




Ben hep fırçamı ıslatıp kullandım ve altına asla baz uygulamadım. Makyajım sabahtan akşama kadar hiç bozulmadı :) Toz şeklinde kullanırsanız çok hafif bir tozutma mevcut.Tek eksisi fiyatı :( 71 TL Kolleksiyon şu an hala satışta haberiniz olsun.








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook