akne jeli

Magic Splash Doğal Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli ve Akne jeli

12:59

Herkese Merhaba :) 


Magic Splash ürünlerini daha önce duydunuz mu ya da denediniz mi ? Ben sevgili Canan'ın etkinliğinde tanıştım bu markayla.Ancak kullanıp yorumlama fırsatı bulabildim.



İşin açıkcası ilk başlarda içerdiği ekstraklardan dolayı acaba cildim tepki verir mi diye çok çekindim.Ama çok şükür ki böyle bir sıkıntı yaşamadık. İçinde yok yok bu yıkama jelinde.Yukarıdaki ve aşağıdaki  fotoğrafta hepsi mevcut.



Yağlı-karma ve normal ciltler için uygun olan temizleme jeli ;  ciltteki  kiri temizleyip, içeriğindekilerden dolayı ciltte temizlik ve ferahlığı vaad ediyor.


Sabah - akşam olmak üzere özellikle T bölgesinde yoğunlaşarak uygulanmasını tavsiye ediyor.


Yoğun bir kıvama sahip jelin, kokusu da keskin. Ama bu koku bir süre sonra hafifliyor.Kullandığım süreç içerisinde cildim hiç olumsuz tepki vermedi.Sivilce oluşmadı.Bu yüzden severek kullandığım bir jel oldu.





Anti - akne jel özellikle akne oluşumuna yatkın ciltlerin bakımına uygun bir jel.Yağlı ciltlere asla tavsiye edilmiyor.İçeriğinde çay ağacı yağı ,Dexpanthanol ve Vitamin E 'den dolayı akne oluşumuna engel olmayı hedefliyor.Açıkcası bu ürünü sadece 1-2 kez kullandım  .Sadece gözlemlediğim çıkmak üzere olan sivilcemi daha çıkmadan söndürmüş olmasıydı.

Bu ürünlerin bir diğer özelliğide yaş aralığı olmaksızın kullanılabilmesi.

Eğer ürünlerden satın almak isterseniz The Magic Splash sitesinden temin edebilirsiniz.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook