mac

MAC Strobe Cream Hydratant Lumineux

18:22


Herkese Merhaba :)

Strobe krem her ne kadar Mac'in cilt bakım ürünlerinde yer alsa da bana göre makyaj altına uygun cilt ürünü denmeli :)


Strobe kremi tanımlarsak ;  ışıltılı nemlendirici diye çevrilse de buram buram parlayan bir ışıltıya sahip değil. Kesinlikle cildi daha sağlıklı, canlı gösteren ve benim cildime orta derece nem sağlayan bir krem.İçeriğinde yeşil çay ve vitaminler mevcut.




Strobe ; tek başına kullanıldığı gibi de , fondötenin içine karıştırılarak da kullanabiliyor.Ben  tek başına ya da Mac CC krem öncesinde kullanıyorum.Mac'teki Mua arkadaşlarım normal, kuru,ve karma ciltler için uygun olduğunu ama yağlı ciltlere pek  tavsiye edilmediğini  söylemişlerdi .



Benim severek kullandığım bir ürün olsa da seveni de çok sevmeyeni de . Sanırım bu sizin aydınlık beklentinizin nasıl olduğuna bağlı.Benim sevdiğim ve hep severek kullanacağım bir ürün olarak kalıcak.Hem tipinin minik olması hem de çantaya atmalık olduğundan ben  bu boyunu alıyorum ( 30 ml )  Kim sölemişti hatırlayamıyorum ama bu şekilde  2 tane almak büyük boyunu almaktan daha karlıymış.

Edit : Bazı ciltlerde sivilce yapabiliyor.Bu yüzden üst üste her gün kullanılması tavsiye edilmiyor.Bende böyle bir sorun oluşmadı ama arkadaşım da sivilce yapmıştı.En azından 2 gün'e 1 kullanım ya da özel günlerde kullanılabilinir.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook