Yeni bir mim :) Tavsiyever'den 'NASIL OLMALI?'

18:27

Merhaba :)

Evet bu aralar çok düzensim biliyorum ama hep birşeyler araya giriyor.Umarım bu durumu en kısa zamanda toparladım.Sevgili Tavsiyesever yani Rabia'cığım beni güzel bir mimle etiketlemiş.O da olmasa benim mim yazılarım olmucak sanırım :)

Mim'in konusu - Nasıl olmalı-

SAÇ:

Kesinlikle temiz olmalı,E tabi gür, uzun, kısa , boyalı , boyasız insanların tercihine kalmış ama dediğim gibi temiz ve bakımlı olmazsa olmaz.

MASKE:

Daha önceki yazılarımda da belirtmiştim sanırım ;  cilt bakımımda en  sevdiğim kısım maskedir.Herkes cilt tipine uygun maske kullandığında güzel sonuçlar alacağından hiç şüphem yok.Kendi cilt tipim için olan maskede mutlaka yağ dengemi sağlamalı, gözenek küçültmeli ve tabi ki cildi toparlayıp, aydınlık vermesi.

AYAKKABI:

Rahat olmalı ! Topuklu ayakkabıyı keşfeden arkadaşa her giydiğimde saygılarımı! sunuyorum.Şık ve değişik ayakkabıları seviyorum ama dönüp dolaşıp en rahat olduğum ayakkabıyı giyiyorum.

EV:

Huzurlu, mutlu olmalı insan evinde.Temiz olmalı.Çok karışık eşyalarla süslenmiş evleri sevmiyorum .Sade ve şıklık her zaman asilliktir.


YATAK ODASI:

Yatağın rahat olmalı, Ah keşke olabilse ama ne mümkün teknolojik herşeyden uzak olmalı.Düzenli olmalı.Boy aynası, küçük ayna , orta boy ayna olmalı :) Gün ışığı almalı.


KOZMETİK MAĞAZASI:

Dürüst, güvenilir , güleryüzlü çalışanları olmalı.Ve en önemlisi ürün hakkında donanımlı bir bilgiye sahip olmalı çalışanları. Fiyatları uygun olmalı.

YEMEK:

Tehlikeli soru bu :) Lezzetli , iyi pişmiş ama kilo aldırmayan olmalı :)

EŞ:

Saygılı, kendinde özgüveni olan, sorumluluk sahibi, evine bağlı, komik, iletişim kurulabilen , anlayışlı biri olmalı. 

ARKADAŞ:

Benim için arkadaş kavramı ile dostluk kavramı farklı olduğu için şunu diyebilirim ki herkesle arkadaş olabilirsin ama herkesle dost olamazsın.Az ama öz dost candır.


PARA:

Malesef para demek güç demek.Paran varsa iyisindir yoksa kimse tanımaz seni.Allah kimseyi gördüğünden eksik etmesin ve kimseyi kimseye muhtaç etmesin.

Yapmak isteyen herkesi etiketliyorum .


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook