Amie

Amie - Parlak Görünüm Veren Işıltılı Günlük Temizleyicisi

07:00

Herkese Merhaba :)



Gratis'e her gittiğimde gözüme takılan Amie markasının bu günlük temizleyicisi ''Parlak Görünüm Veren Işıltılı Günlük Temizleyicisi '' yazısı ve içeriklerinden dolayı aldığım doğrudur.


İçeriğinde yeşil elma, limon ekstresi,Yaban mersini çekirdeği ve E vitamini bulunuyor. Paraben , sülfat, mineral yağlar ve hayvan ekstereleri barındırmıyor.Hassas ciltler için uygundur denilse de bana göre karma ve yağlı ciltlerin sevebileceği bir ürün. Kokusu kesinlikle çok güzel.


Sabah- akşam düzenli kullanımda kesinlikle alerjik bir reaksiyonla karşılaşmadım.Ama vaad ettiği ciltteki parlaklığı ben göremedim.İçindeki partiküller eğer sivilceniz varsa onu yayabiliyor.Kısacası ne çok sevdim ne de nefret ettim üründen.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook