Davines

Davines Nounou Saç Maskesi

07:00

Herkese Merhaba :)



Davines firması Türkiye pazarına yeni giren bir marka.Belli kuaförlerde ve bazı internet sitelerinde satışları mevcut.NouNou seriside işlem görmüş,kırılgan saçlar saçlar için üretilmiş.

Yararları
  • Perma, düzleştirme, boya, röfle gibi kimyasal işlem görmüş saçlarda oluşan tahribatı giderir.
  • Kırılgan ve zarar görmüş saçları besler.
  • Saça hacim katarak daha canlı görünmesini sağar.
  • Saçı güçlendirirken aynı zamanda korur.
  • Saç; yumuşak, bakımlı, parlak ve kolay taranan yapıya sahip olur.
  • 3,0 pH değeriyle cildi yormadan nazikçe bakımını yapar.



İçerik Bilgisi
  • Jojoba yağı, saçın yumuşak ve aşırı derecede parlak olmasını sağlar.
  • Zeytinyağı, derin besleyici ve yumuşatıcı etki sağlar.
  • Havlıcan Sakızı, saça hacim katar, saçı nemlendirir.
  • Kiraz Yağı, omega 6 esansiyel yağ asidi içerir. A, B, C vitaminleri bakımından zengindir.Etkili nemlendirme ve yumuşatıcı etki sağlar.



Uygulama
  • Saçınızı şampuan ile yıkayıp durulayın.
  • Saçın boy ve uçlarına maskeyi  nazikçe uygulayın.
  • Etki etmesi için 15 dakika bekleyin.
  • Dikkatlice durulayın.



Ben ürünü Ankara Makas'tan almıştım.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama netten baktığım kadarıyla 80-90 TL arasında bir fiyat. 250 ml'lik saç maskesi oldukça bereketli bir ürün.Kokusu oldukça güzel.Çok az miktar oldukça saça yetiyor. Saçıma o zamanlar  ışıltı ve renk  kırma işlemi uygulanmıştı.Özellikle uç kısımlarında oldukça yıpranma oldu.Bu süreçte yaklaşık 1.5 ay boyunca bu maskeyi uyguladım.Maskenin en belirgin özelliği saçımı yumuşatması oldu.Zaten onun dışında da ekstra birşey hissetmedim.Açıkcası fiyatına göre daha iyi bir performans beklerdim.Siz Davines ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?




Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Merhaba.. Ben de bu urunun sampuan ve maskesini kullaniyorum yaklasik bir aydir saclarim cok kuru ve boyali. Bu yuzden tercih ettim bu seriyi fakat ben de pek memnun kalmadim. Fiyatina gore performansi cok dusuk bence.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook