El peelingi

Yves Rocher - Peelingli El Bakım Yağı

07:00

Herkese Merhaba :)



Soğuk kış günlerinde ellerimizi kremlere boğuyoruz peki el kreminin daha iyi emilmesi ve ölü deriyi atmak için peeling yapıyor muyuz ? Yurt dışında el ve ayak bakım eğitimi almış biriyle sohbet etmiştim bir zamanlar.El için peeling'in bana önemi anlattığından beri alışkanlığım oldu.Yves Rocher'in bu peeling'inide severek kullanıyorum.


İçeriğinde organik arnika ( yatıştırıcı, koruyucu ve yapılandırıcı özelliği ) ve çilek çekirdeği bulunuyor.Paraben ve mineral barındırmıyor.Kokusu çok güzel.


İçindeki çilek çekirdeği % 100 doğal olduğu belirtilmiş.Granüller  ne çok iri çok ufak.Haftada 1-2 kez uygulayın denilse de ben 3 kez uyguluyorum.Kuru elime az bir miktar alıp masaj yaparak yediriyorum.O ara yapış yapış oluyor eliniz. Daha sonrasında yıkadığımda ellerim mis gibi yumuşacık oluyor.Normal fiyatı 19.90 ama  şu an ki indirimde 13.90 'a geliyor.TBS'nin fiyatları uçuşta olduğu için Yves Rocher'in bu peeling'i ile uzun süreli bir ilişkimiz olucak gözüküyor.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook