Daniel Sandler

Daniel Sandler Watercolour Fluid Blusher - Cherub

05:00


Selam !


Sosyal medya'da en sevdiğim platform kesinlikle Instagram. Instagram'ın bana kazandırdığı güzel insanlardan ve çok tatlı bir blogger olan 1rimel1allık yani Sevgili Merve'ciğimin hediyesi olan bu allık sayesinde Daniel Sandler markasıyla tanıştım. 25 yıldır Uluslararası makyaj sanatçısı olan Daniel Sandler kendi ürünleriyle marka haline gelip , çeşitli ödüller almış. Ürünlerini inceledikten sonra bazı fırça ve  fondöteni de aklım kaldı.


Sıvı allığın  Cherub rengi tam bir şeker pembesi. Merak edenler için içeriği yukarıdaki fotoğrafta mevcut.


Ürün plastik bir şişede geliyor.Kullanmadan önce mutlaka çalkalanması gerekiyor. Şişesini incelediğimde Kryolan gibi bir markanın üretimiyle aynı yerde  olması bu ürüne karşı beni daha da yakınlaştırdı.





Allığı çok az ve dikkatli sürmek gerekiyor. Pigmentasyonu oldukça başarılı. Mat bitişli olan allığın kalıcılığı  1 numara. Allığı uygularken ya parmakla ya da   duo fibre fırça ile uygulamak gerekiyor. Bu markayı çok sevdim ve diğer ürünlerini inanılmaz merak ediyorum.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook