Hask

Hask Macademia Oil Derinlemesine Saç Bakım Kremi

06:15

Selam!



Gratis'ler de satılmaya başlayan Hask markasını Anıl'ımın sayesinde keşfettim. Macademia Oil serisinin dışında  Monoi Oil,  Almon Oil , Argan Oil ve Keratin Protein olmak üzere  beş çeşit ürün skalası var.Bu seriden saçlarım boyalı olduğu için derinlemesine saç bakım kremini seçtim.


Avusturalya kökenli Macademia yağı saça derinlemesine işler ve kutikülleri kapatan özelliği ile en yıpranmış saçları bile yumuşak , beslenmiş ve parlak hale getirmeyi vaad ediyor.


Haftada 1-2 kez uygulanması tavsiye edilen maskenin kıvamı oldukça yoğun ve kokusu da birazcık ağır. Nemli saçta özellikle yıpranmış bölgelere ağırlıklı olarak 10 dakika bekletilerek ve sonrasında iyice durulanarak uygulanıyor.Paket oldukça bereketli ben  tam 4 kez uygulama yaptım ve sanırım hala şu an 2 kez daha uygulamalık ürünüm var.Ürün evet saçı yumuşatıyor ama saçımı inanılmaz ağırlaştırdı.Anıl'a da aynısı olunca yazıyı yazmayı uygun buldum.Her ne kadar  bu ürünle çok iyi anlaşamasakta Hask markasından  başka ürünlerini mutlaka deneyeceğim.( şu anda yağını deniyorum hatta :)

Siz bu markanın hangi ürününü denediniz ya da denemeyi düşünüyorsunuz ?



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook