Aha/Bha Exfoliating Gentle Cleansing Gel

Cyrene Aha/Bha Exfoliating Gentle Cleansing Gel

06:00

Selam !


Cilt bakım ürünlerim de sabit olarak kullandığım ve markalar vardır. Bunlardan birisi Cyrene markası ve yağlı-karma ciltler için uygun olan Aha/Bha Exfoliating Gentle Cleansing jeli. Başka markanın ürününü kullanıp , denesem bile mutlaka dönüp dolaşıp bu temizleme jeline dönüyorum.




Yağ, Etil Alkol, Esans, Sülfat (SLES/ SLS), Sabun, Boya ve Paraben içermez 

Cyrene AHA/BHA Exfoliating Gentle Cleansing Gel hem AHA (Laktik Asit, Glikolik Asit,) hem de BHA (Salisilik Asit) içeren nazik bir temizleme jelidir. Cildi tahriş etmeden derinlemesine temizler. İçeriğindeki Salisilik Asit (BHA) gözeneklerin sıkılaştırmasını sağlayarak fazla sebum üretimini dengeler ve akne oluşumunu kontrol etmeye yardımcı olur. Ayrıca cildin üst tabakasını nazikçe eksfolye ederek ölü hücrelerin uzaklaştırılmasını hızlandırır ve yeni hücre üretimini tetikleyerek kollajen üretiminin hızlandırılmasına yardımcı olur. Düzenli kullanıldığında cildi rahatlatarak daha genç görünümlü ve ışıldayan bir cilde kavuşmanızı sağlar. İçeriğindeki anti-iritan ve cilt onarıcı aktifler birlikte hareket ederek kızarıklık oluşumunu önler ve cildi sakinleştirir. 
Cyrene AHA/BHA Exfoliating Cleansing Gel günlük olarak akne ve yağ kontrol ürünleri ile birlikte kullanıldığında sinerjik etki yaratır. Cildinizdeki akne ve yağlanmayı kontrol etmek amacı ile cilt bakım rutininize rahatlıkla dahil edilebilir.




Sabah- akşam rutiminde olan jeli kullandıktan sonra mutlaka  tonikliyorum ve daha sonrasında tekrar Cyrene markasına ait Advanced Micro-Exfoliating Scrub'ını haftada 2-3 kez uyguluyorum.


İçerik olarak merak edenler için :)


Benim yorumlarıma gelicek olursak karma cilde sahip olduğumu her fırsatta dile getiriyorum.Bakımı zor olan bu cilt tipinde normalde T bölgesi için ayrı yanak bölgesi için ayrı ürün kullanmanız gerekir (doğrusu budur ) ama ben bu ürünle her iki tarafın dengesini sağladığını çok rahatlıkla gözlemleyebiliyorum.Asla alerjik bir durumla karşılaşmadım.Yüzünüzü yıkadıktan sonra kuruluk yaşamıyorsunuz ki bence bu çok önemli bir nokta.O yüzden gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim nadir ürünlerden ve markalardan biridir.







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook