mac

MAC Fluidline Eyeliner Jel - Looking Good

10:06


Selam !


Sevgili Mac'in bilmem kaçıncı  çıkarttığı Mac is Beauty Eyes koleksiyonun en sevdiklerim jel eyeliner'ları oldu.Tam 13 renk çıkartmışlar ve gerçekten çoğu renkler alınası.  Siahi ve lookin good rengi arasında gidip gelsemde kazanan looking good oldu. Taktım mı takıyorum bordo renklere.




Bu rengin sınırlı üretim çıktığını duyunca kaçırmak istemedim açıkcası.



İçinde yansımalar olan bordo'nun güzel bir tonu. Yapısı bana oldukça yumuşak geldi.Tek katta malesef rengini hemen belli etmiyor üzerinden 2-3 kez geçmelisiniz. Yapısına rağmen göz üstünde bulaşma yapmadı. Açıkcası kalıcılık olarak da gün boyu yerinden hiç oynamadı. Far olarak uyguladığım da  ise daha güzel sonuç aldım.Bu tarz bir renk arayışındaysanız şans verebilirsiniz.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook