HC

HC Care Hacim Kazandıran Bitkisel Bakım Şampuanı- Saça hacim veren Şampuan

06:00

Selam !



Malesef saçımı çok yıkayan ve duşun altından çıkmayan birisiyim. Malesef diyorum çünkü saçın dengesi için en azından bir gün süre arayla yıkanması gerektiği biliyorum.Ama alışkanlıklarımdan ve sanki saçım her gün yıkanmaz ise kokucakmış gibi hissiyatından kurtulamıyorum. Saçlarım ince telli olduğu için hacim veren şampuanlar benim için çok değerli.O reklamlardaki - yıka , kurut ve hacimlensin saçların -  deyip saçı kalın telli ve hacimli hatunlara kanmayın. Hc Care markasıyla Complex Bitkisel Saç Yağı ile tanıştığımı daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. Ve hacim kazandırıcı şampuan Seda ve Sena'nın etkinliğinde hediye edildiğinde deneme fırsatı bulduğum için sevindim.



HC Care şampuan saçın doğal yağ ve nem dengesini koruyarak maksimum oranda hacim kazandırmayı ve saçın kuvvet, esnekliğini ve dış etkenlere karşı direncini arttırmayı vaat ediyor. İçerik olarak SLES ,SLS , Paraben ve Formaldehit barındırmadığı belirtilmiş.


Diğer içerikleri merak eden olursa diye yukarıda da fotoğrafını çektim.Şampuan hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve içeriğinde hayvansal katkı maddeleri kullanılmamış.İçeriğinde yer alan bitki özü, volume aktifleri, beta glukan,keratin, proteinler,argan yağı, amino asit ve vitaminler sayesinde saça dolgunluk vermesini sağlıyor.


İçeriğindeki bitkisel özlerden dolayı kokusu farklı gelicek gibi düşünseniz de aslında çok güzel kokuyor.İlk kullanımdan itibaren saçınızı yumuşatıyor.Rengi sarımtrak  ve yapısı  akışkan. Ambalajının görüntüsü çok şık ve pompalı sistemle istediğiniz kadar alabilme şansına sahipsiniz.300 ml'lik miktarla uzun süre kullanabiliyorsunuz. Bitkisel içeriğe sahip olduğu için köpürmez gibi düşünülse de bu konuda gayet başarılı.Ve en önemlisi hacim olay benim saçımda ne kadar gerçekleşti ?Açıkcası tek başına bu şampuanı kullandığımda çok fazla bir hacim gözlemlemedim ama bitmesine yakın Folixir saç tellerini kalınlaştırıcı saç kremiyle kullandığımda beni memnun edicek bir sonuç elde ettim.Bu tarz ürünlerde kombin ürün kullanmak sizi en iyi sonuca götürücektir.Saçınızın kendi kendine kurumasını beklemeyin çünkü saç dipleri nemli kaldığı için ne kullanırsanız kullanın hacim elde edemezsiniz.Ve son olarakta saçınızı kuruturken tersten (kafa aşağıda :) kurutursanız hacim olayını bir tık yakalabilirsiniz.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook