clinique

Clinique Pop Ruj + Baz Berry Pop

06:00



Clinique 'in son gözdesi olan Pop ruj dışında dudak bazı olarak geçmesinden dolayı merakıma daha fazla dayanamayıp aldım.Her rujun rengi için aynı renk ambalaj yapılması bence çok zekice.


Tabi  benden beklenileni yapıp koyu bir bordo tonu olan Berry Pop'u seçtim.

İçerik avcıları için.


Ambalajlarının şıklığı dışında rujun pigmentasyonundan bahsedicek olursak  tek sürüşte rengini veriyor ama ikinci kat üstünden geçince Berry rengini tam elde ediyorsunuz.



Öncelikle bu berry pop için söylemem gereken en önemli şey kesinlikle dudak kalemsiz kullanamadım.Bunu vurgulamamda ki sebep dudak çizgisine çabuk yayılıyor olması.

Ve bu renk için gene söylemem gereken şey ruj olarak kesinlikle homojen bir görüntü elde edememeniz. Dudaklarıma peeling yapmama rağmen bu sorunu yaşadım.Ve çizgilere dolma sorunu her türlü oluştu.

Tek başına sürüldüğünde birşey yiyip içilmediği sürece 4 - 5 saat kalıcılık sağladı daha sonrasında hafif bir renk kaldı ki bu halini de sevdim.Nemlendirmesi ve opak bitişi mevcut.

Baz olarak kullandığım da ise daha çok sevdim.Evet kesinlikle koyu renk bordoların altına baz olucak bir ürün ama ruj değil!

Bunun dışında fiyatı buna değer mi derseniz bence değmez alın essence dudak kalemini sürün üstünüze aynı ton ruju mis gibi size kalıcılık. ( Yazar burada anilissima'dan tüyo alır :)










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook