folixir

Folixir Kalınlaştırıcı Saç Kremi

06:00



Hayatımın en büyük hatalarından biri saçımı düzleştirmek için brezilya fönü yaptırmamdır.Güzelim kalın telli saçlarımı mahvettim ve daha da eski haline döndüremedim.Bu yüzden saça hacim veren, saç telini kalınlaştırdığını idaa eden her ürüne atlayışım makul karşılanmalı.


Folixir saç kremini aslında şampuanıyla beraber kullanıp yorumlamam daha sağlıklı olurdu ama elimde yeterince şampuan olduğu için vazgeçtim.Bu yüzden bu saç kremini işlevsel olarak tam yorumlanmış olduğunu düşünmüyorum.


Saç kreminin idaası saçları daha parlak ve kalın telli hale getirmek.


İçerik avcıları için.

DR.MERAL'S ELIXIR® No 17 HERBAL COMPLEX

Folixir Kalınlaştırıcı Saç Kremi içerisinde bulunan Dr. Meral’s Elixir® No 17 Herbal Complex (Patent Pending), saçları dış faktörlerden koruyan, saç tellerini besleyen, kalınlaştıran, parlatan,  sağlık ve hacim kazandıran doğal ve bitkisel bileşenlerden oluşmaktadır.


Öncelikle ambalajından bahsetmek istiyorum.İnanılmaz ağır ve  çok kalın bir plastikten oluştuğu için sıkarken çok zorlanıyorsunuz.Bence firma bir an önce ambalaj değişikliğine gitmeli hiç pratik değil.
Bunun dışında saç kremin yapısı oldukça yoğun ve hoş kokulu.

Bu saç kremini 2 farklı şampuan ile denedim.Hc Care ile kullandığımda az da olsa faydasını düşünüyordum ki ama esas marifet şampuandaymış.Şu anda kullandığım şampuanda ise onu bile hissettirmedi.

Açıkcası şampuanıyla kullanılsaydı acaba dahamı farklı olurdu diye düşündüm. Malesef  benim için diğer saç kremlerinden bir farkı olmadı.

Şampuanı ile  deneyeniniz varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinrim.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook