aydınlık veren peeling

DermaPlusMD Brilliant Scrub - Age Management

07:00



Cilt bakım videomda bahsettiğim ama detaylı yazısını yazmakta geç kaldığım DermaplusMD 'nin  scrub'ı işte karşınızda.


Dermokozmetik ürün olan Brilliant Scrub  Skin79 Crystal Peeling'e benzediği videomda da bahsetmiştim.Cilt yüzeyindeki kirli atıkları ve oluşan ölü hücreleri temizlerken , aydınlık ve ışıltılı bir görünüm vermeyi vaad ediyor.



İçerik avcıları için



Jojoba yağı esaslı bu peeling cildinizdeki kir ve artıkları uzaklaştırarak doğal ve canlı bir cilt görünümüne kavuşmanızı sağlar. İçerdiği nemlendirici bileşenler sayesinde cildinizi pürüzsüz ve nemli kılar.




Scrub olarak geçse de aslında içindeki tanecikler ne çok iri ne çok ufak.Çok aşırı hassas ciltler dışında her cilt tipine sahip kişilerin kullanabileceğini düşünüyorum.Kremsi bir yapıda olan peeling'i hafta 1 ya da 2 kez uyguluyorum.


Ben verdiği temizlik hissinden ve aydınlıktan oldukça memnunum. 236.6 ml ! olması bana epey bir süre yeticek gibi gözüküyor. Fiyat aralığı internette ve eczanelerde 115-150 TL arası değişiyor.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook