Aydınlatıcı

Nars Dual-Intensity Blush / Craving

06:00



Genel anlamda Nars'ın çoğu ürünlerini seviyorum ve başarılı buluyorum. Dual- Intensity allık'larını ilk gördüğümde çok heyecanlanmıştım.Çünkü hem kuru hem de ıslak kullanılmasından dolayı - çift etkili- ( ki beni çeken ıslak kullanımı idi ) kafamda pembe ve şeftali tonu içeren Panic vardı.  Next Level'da Eda Hanım'la deneyince tam bir hayal kırıklığı yaşadım.


Diğer allıkları da deneyip olmayınca bu seriden  Craving 'i aldım. 


Craving allık serisinde geçse de aslına aydınlatıcı ve kontür renklerini barındırıyor.



Kuru

Islak

Açık renk kısmı çok uçuk pembe ve oldukça ışığı özellikle ıslakken çok güzel yansıtıyor.
Koyu renk kısmı bakır olarak adlandırılmış.Islak kullanımını  çok hoş durmasa da kuru kullanımda daha başarılı ( benim gibi ten rengine sahip olanlar için )

Açıkcası bunu aldığım zaman Tom Ford 'un krem  ikili aydınlatıcı ve kontür setini almıştım. İster istemez ikisiyle karşılaştırma yapıyorum.Ağırlıklı olarak krem ürün kullandığım için açıkcası TF'dan memnunum ama bu Nars'ı da sevmediğim anlamına gelmez.Özellikle sıcak bir gündeki 7 saat kalıcılığı ile benim gönlümü aldı. Ama genede olmazsa olmaz bir ürün olduğunu düşünmüyorum.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook