eco cosmetics

Eco Cosmetics 3'ü 1 arada Temizleme Sütü

06:00


Güzel bir cildin  önemli basamaklarından biri makyajımızı temizlemek olduğunu her fırsatta dile getiriyorum.Yıllar öncesinde makyajımla işim biter bitmez temizleme alışkanlığını kazanmamın bana kattığı avantaj ; cildimin parlak ve bakımlı olmasıdır.

Yaşam Dükkan'ında satılan Eco Cosmetics'in organik sertifikalı olması ilk göze çarpan özelliği.

Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun 3'ü 1 arada temizleme sütü. Yeşil çay ve mersin ağacı ekstraktı ile cildinizi arındırır, makyajınızı temizler ve cildinize ihtiyaç duyduğu bakımı sunar. Yeşil çay ve mersin ağacı ekstraktı cildinizi nazikçe arındırırken aynı zamanda uyarır. Suya dayanıklı makyajı dahi kolayca temizler. Sentetik parfüm, boya, koruyucu, PEG, paraben, petrol ürünleri, parafin ve silikon türevleri içermez. GDO içermez.


İçeriğinde   sentetik parfüm, boya, koruyucu, PEG , paraben, SLS, petrol ürünleri, Parafin , silikon türevleri ve GDO barındırmaması çok güzel bir olay.


Aslında temizleme sütlerinin özellikle kuru ciltler için daha uygun olduğunu biliyoruz ama içerik bu kadar temiz olunca karma cildime kullanmakta sakınca görmedim. Makyaj temizlemede oldukça başarılı ama ben genede daha sonrasında alışkanlığım olan temizleme rutinimi yapmaya devam ettim.İçerğindeki yeşil çay ağacının kokusunu hissedebiliyorsunuz.Bu aralar bu tarz bir ürün arayışındaysanız tavsiye edebilirim..



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook