avene

Avene Misel Solüsyonu

06:00


Misel Solüsyon'un önemini hayatımda geç farkettiğimi daha önceki yazılarımda bahsetmişttim.Durulama gerektirmeden makyajı temizlemeyi vaad eden misel solüsyonun içeriğindeki misel tanecikleri ciltteki kiri nazikçe temizler.

Avene markasına ait severek kullandığım ve tekrar aldığım ürünleri Termal Suyu ve Cleanance jeli'dir.Buna güvenerek ve arkadaşımın ısrarıyla misel solüsyonunu denemek  istedim.




Göz makyajında kullanmak isterseniz bu konuda yetersiz bunu baştan belirteyim.İçeriğindeki parfümden dolayı hoş bir kokuya sahip ( ama cilt için zararlı ).Açıkcası herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım.Ama ben daha öncesinde Cyrene markasına ait  misel solüsyonu kullandığım için ister istemez onunla karşılaştırma yaptım.Kesinlikle Cyrene'e ait misel solüsyonundan daha memnunum ve içerik olarak daha temiz.Bu yüzden bunu daha fazla kullanmak istemeyip  tavsiye etmemi isteyen! arkadaşıma verdim.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook